Tiden rullar på!

2012-04-21 14:09:01 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Fryser som en galning :O Beror nog på att jag duschat och tvättat håret och inte fått upp värmen än...
Tur jag har en toppenjobb spm gör att jag kan gå omkring i tjocksockar och invirad i en filt hela dagen om jag vill!
Jag tror absolut inte att jag är "Smittbar" längre eftersom jag vart sjuk så länge och jag har ju ingen infektion utan bara ett virus som fortfarande biter sig fast lite! Så ska inte vara några problem att jobba nån dag här och där!
Ne nu ska jag packa det sista och försöka få upp värmen innan jag drar till jobbet:)
Min lunch idag och nya blomman

Kommentarer
Postat av: ebba & isabella

vi önskar dig en toppen lördagskväll :)

2012-04-21 @ 20:27:11
URL: http://wejustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback