Irreterande!

2012-04-23 14:47:21 Min vardag
» Kommentarer(0) «


idag har vi tvättstuga igen och eftersom torktummlaren var trasig sist tvättade vi inte allt så nu hade vi SJUKT mkt tvätt och självklart funkar INTE torktummlaren nu heller!
Så ingen har ringt och felanmält trots attd et vart såhär i 2-3 veckor :S Vi glömde ringa sista eftersom det var helg och då har felanmälan stängt....
Men nu är det anmält och då kommer det fixas inom 3 dagar.... Så inga handdukar blir tvättade denna gång heller och nu har vi slut på handdukar... Som tur ska vi vara bort nu tis-ons så vi får tvätta på torsdag igen om då HOPPAS jag torktummlaren är fixad :)
Så nu har jag fått ur mig det också :)
Nu ska vi äta och sen blir det filmmys i regnvädret:)
Dagens film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback