Hemma!

2012-04-15 20:18:56 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Och jag lever iallafall nästan!
Bihåleinflammation, feber och en eländig rosselhosta låter som om jag rökt i 100år.....
Nu ska vi packa upp och kolla på lite programm vi missat :)
Och fy vilken helg :D Har hänt så mkt och saker som kommer förändra livet föralltid! Lycka,förväntan och chock!
Livet rullar på som vanligt och vi lever loppan trots brist på Jobb så håller vi humöret uppe på nått vis!
Längtar tills denna envisa förkylning försvunnit så jag kan börja gymma igen :D
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Elise

Spännande! :D Hoppas på det bästa då, och att du kryar på dig! :)

2012-04-16 @ 01:18:50
URL: http://elisebystedt.blogg.se/
Postat av: Elise

Hoppas ni hade kul igår iallafall! Hörde att det vart lite drama ändå som vanligt... ;P Nästa gång hoppas jag att man kan följa med också! :) Så SJUKT tråkigt att sitta hemma och vänta på att karln ska komma hem bara :P

2012-04-16 @ 01:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback