Hemma!

2012-04-18 17:41:31 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Nu är vi hemma efter 2dagars jobb och besök hos mina föräldrar!
Jag blir så less på denna förkylning!! Har nu missat 9 dagar träning och 7 jobbtillfällen!!
MEN imorgon ska jag jobba 5 tim iallafall kan/vill inte tacka nej nått mer så får se hur det går...
Vet inte om jag måste till doktorn eller om jag ska tjura på lite till..
Ska börja knarka rinexin nu så får se om värken i bihålerna och vänster öra ger med sig.
Rosselhostan finns också kvar och jag får feber till och från...
Så kanske ringer farbror doktor imorgon eller på fredag.
*Enligt 1177.se

När ska man söka vård?

Om man inte blir bättre inom tio dagar efter att man har fått de första förkylningssymtomen bör man ringa sjukvårdsrådgivningen eller kontakta en vårdcentral.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback