Typiskt!

2011-10-19 15:21:24 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Hade klätt upp mig och sminkat mig inför arbetsintervjun men när jag kommer dit så är allt instält pga sjukdom... Så det var bara att traska på stan tills nästa buss gick hem. Så jag kom hem bara för en stund sen och nu håller jag på att tokstäda här hemma. Jimmy skäller ut mig för att jag har en massa skit överallt och tömmer handväskan på rumsborden osv så det är bara att hugga i och städa undan allt innna han kommer hem för middag :)
Och det braiga med att ha en mindre lägenhet är ju att när man städar ser man resultat sååå mkt fortare :D
Änsålänge ÄLSKAR jag våran lägenhet och ju mer man får undan och ju mer flyttkartonger som blir tomma så blir det ännu bättre :)
Och när jag endå var på stan gick jag in på favoritaffären Himlen runt hörnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback