Smärtsam dag!

2011-10-20 14:40:58 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Idag är en såndär dag då jag har ont i HELA kroppen och att ta sig upp ur sängen eller ta på sig Bh:n eller gå ner för trapperna känns SKITJOBBIGT!
Ja ja det är väl bara att ta en massa smärtstillande och lägga sig i sängen!? Men det känns så TRÅKIGt och jag känner mig dålig och MISSLYCKAD som hemmafru...
Jag VILL INTE knapra en massa piller hela dagarna men jag har tydligen inget val idag. För jatg MÅSTE plugga och städa lite här hemma annars sjunker mitt självfötroende till botten.
Jag tror INGEN mår bra av att bara ligga i sängen hela dagen speciellt inte om det finns saker man igentligen borde göra! Man blir då bara deppig och hela dagen blir förstörd!
Så nu ska jag ta en näve med smärtstillande och lägga mig i sängen medans dom verkar och sen när dom geytt den lilla effekt dom kan ge ska jag ner till tvättstugan och sätta igång med plugget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback