Smärta i låret

2011-10-25 14:31:34 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla områden.. Lårmuskelfästet kanske?
Jag har iallafall svinont där de röda området går ihop lägst upp:S
Vet inte alls vad det beror på jag hade ju ont i bäckenet men efter jag börjat träna har smärtan flyttat sig...
Antar att jag har nån elak inflammation i muskeln som vanligt . Men det är störande och värst är det att sätta /ställa sig upp och gå i trappor! Och självklart får jag inte en telefontid hos läkaren/sjukgymnasten förens om en vecka.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Om jag har förstått dig rätt så bor du i Övik?

Vilken vårdcentral tillhör du? Jag hörde till ankaret förut, men lessnade då man aldrig fick någon tid, då man väl fick en så var det 2veckor framåt i tiden och det var alltid en ny läkare som man var tvungen å berätta hela sin livshistoria för om å om igen.

Jag bytte till Öviks vårdcentral, och har aldrig varit mer nöjd, man får en fast läkare som verkligen lyssnar och bryr sig om en. Ska man boka tid så får man alltid en tid samma vecka m.m.

Jag lider själv av psoriasisartrit, så det blir rätt många läkarbesök ibland, och allt strul som var på ankaret gjorde bara att jag mådde ännu sämre och framförallt psykiskt.

Ville bara tipsa dig om detta. Hoppas det blir bättre med din värk.

Mvh Emma

2011-10-25 @ 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback