Hemma!

2011-10-13 23:01:05 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Efter 6 dagar borta har vi äntligen kommit hem och Jimmy är färdigutbildad värmepumpssäljare! :)
Är så skönt att komma hem och få sova i sin egna säng! Vi flyttade hit den 1/10 och har hitills bara sovit här några nätter.... Det har vart ås mkt resande och fläng hit och dit men efter hekgen kommer vi förhoppningsvis vara på hemmaplan.
Imorgon far vi till mina föräldrar igen för att jag ska jobba men på söndag kommer vi hem och sen ska jag gå natten och går av på torsdagmorgon.
Imorgon ska vi också tvätta och sen börja städa ut den gammla lägenheten :)
Men nu ska vi sova!
Eftersom vi vart borta i 6 dagar så var det längesen vi såg våran lilla prins också!

Kommentarer
Postat av: malin

Vart har ni katten då ni är borta då? så skönt att komma hem :)

2011-10-14 @ 14:08:22
URL: http://goleft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback