Mysig dag helt enkelt!

2011-11-16 17:51:25 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Klev ju upp 12.00 hade tvättstuga kl 13.00 sen vart det frukost och en dusch och när tvätten var klar kl 15 for jag och Emma ner på stan och strosade runt.
Jag skulle köpa present/3årsdag/julklapp till jimmy och det gick väl sådär men på 4:e affären hittade jag det jag sökt så nu hoppas jag han blir superglad och att den passar :D Jag är sjukt nöjd iallafall.
Och det var så mysigt att gå på stan med någon då jag annars jämt går själv. Och gå och fika och ha lite tjejsnack/mys :) Så glad att jag träffat Emma!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi=) Så glad att jag träffat dig också=)

2011-11-16 @ 18:08:32
URL: http://enl87.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback