Måndags Listan !

2011-11-21 18:54:07 Min vardag
» Kommentarer(1) «


I, dag måndag är jag glad för att .....
*
Att våran små prinsar trivs så bra ihop.
*Att det snöade igår och hoppet om en vit jul blir större.
*Att jag lyckades hålla mig utan godis hela förra veckan och hopps på att hålla mig denna vecka också.
*Att vi har det så mysigt hemma hos mamma och pappa och njuter av lediga dagar.
*Att Jimmy snart fyller 20år och våra vänner har ordnat en överraskning.
*Att jag älskar min pojkvän och att han älskar mig lika mkt tillbaka.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Grattis! Du blev en utav finalisterna i veckansblogg! Lycka till nu :D Du får givetvis be dina läsare om hjälp att rösta, glöm inte att nämna att dom ska läsa reglerna :) Lycka till igen, kram!

2011-11-21 @ 21:42:59
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback