Hej hopp Måndag :)

2011-11-14 16:57:19 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Besök hos sjukgymnasten 08.15 imorse och jag la mig alldeles för sent igår kväll så efter besöket får jag hem och la mig igen :) Extra mysigt när man nu har en liten varm hårboll liggandes på axeln :)
Vi råkade sova kanske lite för länge men vad gör det om man endå är ledig?
Jimmy ska vara hemma hos sina föräldrar/kompisar några daagr så han for vid 16.00 men innan dess han vi göra en mumsig smörgåstårta som får bli min basföda nu när han är borta:P
Nu ska jag städa och sen se en film eller nått:)


Kommentarer
Postat av: Sofia | texter, bilder och vardagsbetraktelser

Så otroligt söt kattbebis. Jag smälter!

2011-11-14 @ 17:04:16
URL: http://ssofias.blogspot.com
Postat av: Emma

Naw, guuud va söt han var=) Måste ta å hälsa på han medans han är så där liten=)

2011-11-14 @ 22:17:18
URL: http://enl87.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback