Blåsiga Måndag

2011-11-28 12:44:09 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Skit vad veckorna går fort!! Och på Fredag fyller min älskling 20år!! Helt sjukt att den dagen är här nu känns som nyss jag själv fylde 20år och snart fyller jag 21!! Vips så är jag 25 känns det som.
Det blåser för fullt ute idag men det är endå soligt och fint så vi tog bilen till en fin myr och knäppte lite kort men nu är händerna och fötterna isbitar så sitter med fötterna på ett element och pluggar det sista för denna vecka.
Skönt att få det bortgjort så man slipper tänka på det nå mer, uppgiften ska in den 5:e men tänkte lämna in den idag så det är gjort:)
Medans jag pluggar kollar jag på La Ink och blir supersugen på att tattuera mig igen!!
Men vet inte riktigt vad och har inga pengar för det så det får vänta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback