Elaka visdomstand!

2011-05-02 16:31:25 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Min högra visdomstand i nedre käken ges sig aldrig! Har vart in till tandläakren 2ggr nu och  spolat och blivit ingrodd med penicilin men den ger sig inte och har gått mig på nerverna helga helgen så jag fick en akuttid idag hos min tandläkare och hon sköldje och så fick jag ett bakteriedödande medel som jag ska ta 2ggr/dag så nu hoppas jag att den ger sig! För dom vill inte dra ut den för den har kommit ut så passa mkt så dom tror den ska lbi bra snart :) Och så fick jag en spruta och saltlösning som jag ska sptuta runt tanden för att inte mat ska ligga och gotta till sig! Behöver jag säga att det gör ONT att spruta där!! För jag måste köra ner sprutan under tandköttet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback