Sängen kallar!

2011-06-28 20:48:55 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Ska upp 05.40 imorgon så ska snart krypa ner i sängen :)
Sen jobb 14-21.30 på torsdag och ledig fredag.
Det var så skönt med en promenad i solen idag, skönt att röra på sig och jag får så gott samvete när jag vet att jag verkligen har vart ute och gått en ganska lång promenad för att vara mig!
Jag vill verkligen komma i den dära klänningen till bröllopet! Den är ju perfekt!
Den borde komma med poasten imorgon eller på torsdag och då ska jag prova den direkt och kolla hur mkt som fattas för att kunna stänga igen dragkedjan! Måste hitta på någon toppenträning för övre kärlekshantag även kallad Bh-valk!

Kommentarer
Postat av: Emelie

om du hittar en bra övning för det - låt mej veta ;)

2011-06-29 @ 23:22:36
URL: http://www.emeliiieboren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback