Fullspäckad dag

2011-06-23 11:30:59 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Och förhoppningsvis får vi jobb och mer pengar! Blev väck 09 imorse av ett samtal från ett boeden och kanske kanske får jag jobba extra där nu i sommar!
Kl 14 ska jag till en läkare och förhoppningsvis fixa sjukintyg för sjukskrivning.
Var hos försäkringskassan och fixade med nytt bostadsbidrag eftersom jag känar mindre nu än förra året! Och allt pluss i kassan blir jag glad för!
Nu sk ajag duscha och äta nått innan jag far iväg till Läkaren!
Åhh håller alla mina tummar och tår för att nåt av detta ska gå igenom!
Om jag inte får sjukskrivning så hoppas jag på att få något mot smärtan iallafall för det går inte längre!
Det är så skönt när man får sånt här gjort! Och sen åker vi hem till mina föräldrar för midsommarfirande och jobb. Jimmy min stöttepåelare och livskärlek är allt för mig och utan honom hade jag inte orkat stå på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback