Dålig uppdate idag...

2011-06-20 18:32:40 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Men ibland är det så :) Nu har jag tvättat klart och vi ska åka och handla! Jag tycker dte är såå mysigt att handla vet inte varför men både jag och Jimmy tycker det är en trevlig syssla och speciellt nu på kvällarna då det inte är så mkt folk på affären.
Och sen blir det filmkväll och morötter och dipp istället för chips och dipp. ska berätta om varför imorgon!
Nu ska vi fara iväg och sen ska vi kolla på den här filmen!

Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Det är bra med mig, och bebismagen :)

Fast, lite drygt nu när den blivit så stor ^^

Hur är det själv?



Åååh, den filmen måste jag se snart!

2011-06-21 @ 08:44:24
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Hihi, ja det är mysigt! :)



Skönt att höra! :)

2011-06-21 @ 10:41:16
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback