Hemkommen och klubbad!

2011-07-17 17:09:30 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(2) «


Woho jag klarade av 4  dagars jobb på raken ! :D En stor klapp på axeln till mig själv!
Hoppet om att kunna jobba utan mer än 25% sjukskrivning lyser upp! Men nu är jag ju totalt slut såklart och imorgon är en helledig dag och jag ska bara njuta och sova tills jag vaknar av mig själv :)
Nu har vi ätit middag och ska krypa ner i soffan och kolla på en film.
Trodde inte jag skulle klara av 4 dagars jobb utan att svimma av utmattning efter varje pass!
Men wiho jag klarade det! Kanske medicinen hjälper mig att hålla kvar fötterna på jorden men jag har fortfarande sjukt ont vissa stunder och den där tröttheten och ständiga smärtan kommer nog aldrig försvinna! Men wiho jag klarade av att jobba och det är ett stort mål för mig :D Såklart är min Sambo och våran trygga lägenhet ett stort hjälp med! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt!

2011-07-18 @ 08:37:00
URL: http://ameera.nu
Postat av: Matilda

Heja! Kors, vad kul att läsa!! Bra Klara ;) Lycka till med jobb och allt, och klänningen förstås!

2011-07-18 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback