Vattengympa och viktnedgång

2011-12-08 23:59:45 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Jag är så GLAD att jag älskar vattengympan! Längtar tills imorgon då det är fredag och morgonvattengymnastik och till veckan tänkte jag testa vattengympa på Stepin.
Tror den är mkt tuffare än den jag gör på fredagar via sjukgymnastiken och jag tror den är i den kalla bassängen om jag inte har helt fel så det känns inte riktigt lika kul och skönt som den nu i nästan 30gradigt vatten men vi får se jag kanske älskar den lika mkt som den i den varma bassängen :)
Till helgen ska jag väga mig.
För det är nämligen så att jag har fått bantningspiller utskrivet av läkaren.
För att jag har högt BMI och gått upp 20kilo tack vare medicinerna.....
Så återstår att se om det gett resultat, har inte ätit så värst nyttigt i övrigt och inte tränat nått utöver vattengympan sen jag böärjade med pillerna men vem vet det kanske är värsta superpillerna!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Finns inga superpiller, bara superträning!! Som vattengympa tex ;) Kul att höra att du håller igång! heja heja heja!

2011-12-09 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback