Hej hopp tidiga fredag!

2011-12-30 09:03:14 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Var hos sjukgymnasten 07.30 så nu är man pigg! Eller skulle vilja sova igen men då blir jag så seg sen när jag vaknar och idag ska vi nyårs-städa hemmet så idag måste jag vara pigg.
Som tur fick jag skjuts av snälla Emma och hennes kille till och från vårdcentralen :)
Fy vad handikappad man känner sig utan bil :(
Men idag ska vi åka och kolla på en Opel vectra så den kanske det blir :)
Vi ville ju ha en ganska så smidig bil med 5dörrar och nybesiktad så har vi tur är den fin innuti också :)
Kanske inte världens snyggaset men vi har inte råd med någon snygg bil!
Ne nu ska jag försöka fixa frukost av det lilla vi har i frysen, blir nog ärtsoppa och bröd.
Opel Vectra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback