Godnatt!

2011-12-17 00:29:34 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Nu ska vi gå och lägga oss och under tiden vi är hos min mamma och pappa sover i en i bäddsoffa nere i vardagsrummet. Så får det bli när dom bara har 2 sovrum och jag tycker det funkar kanon:)
Och denna bäddsoffa är helt nyköpt eller ja säkert 30år gammal men dom köpte ju den idag så då blir den ju ny?
Så återstår och se om den är skön att ligga i :)
Hela familjen är nu samlad inför kommande Jul. Vi kommer åka hem 2 dagar till veckan för min inskolning på ett nytt jobb men annas så ska vi vara här tills annandagen.
Ovant att vara så många men det blri nog bra :) Och det är först nu jag börjar längta till jul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback