Fredag

2011-12-09 10:46:20 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Med snö och slask! Det är 2pluss och snöar för fullt! Vad är meningen liksom?
Hoppas det blir minus så det ligger kvar :)
Och idag var det Vattengympa som vanligt så nu känner jag mig lite mör i kroppen men skönt endå att ha gjort det för jag var BRAA sugen att ligga kvar i sängen i morse när klockan ringe 07.50.
Idag ska vi åka hem till mina föräldrar som nu blivit en vana på helgerna. Kommer hem några timmar på måndag igen men sen ska jag iväg och jobba mån-ons igen.
Så nu ska jag packa klart och sen far vi iväg i snöovädret :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Svar: Ja, jag bor i Sollefteå :)

2011-12-09 @ 21:01:56
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback