...

2011-12-11 13:22:14 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Det blir ju lite tomt här på bloggen när vi är hos mina föräldrar!
Och igår och i förrgår hjade vi ju strömavbrott till och från så då gick det inte alls.
Idag ska vi åka hem för Jimmy ska på ett jobbmöte imorgon, men vi åker hit igen på måndagkväll för jag ska jobba tisdag och onsdag.
Här ligger fortfarande mkt snö kvar eller det har väl inte försvunnit något förutom att det droppade från taken igår mitt på dagen men nu är det 5minus och snön kommer nog ligga kvar läänge :) Och förhoppningsvis kommer det mer snö för om 12 dagar är det JUL :)
Nu ska vi sätta i mototrvärmaren och gå med hundarna och sen bär det hemöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback