Att leva som jag!

2011-12-05 19:57:16 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Om du är less på allt klagande om min sjukdom så sluta läs här!
Men jag måste få skriva av mig och jag vet att folk med samma sjukdom som jag läser min blogg så dethär är för er som vill läsa.
Vissa dagar är jag så less på mitt Liv!
Jag är så less på att jämt och ständigt att ha ont och att jämt känna att jag inte orkar med det jag vill!
Tänk att en dag få kunna stiga upp utan att stonka och stöna eller varför inte känna att man orkar städa, laga mat och tvätta på en och samma dag utan att behöva lägga sig och villa eller ta en massa piller.
Eller varför inte kunna borsta håret eller bosta tänderna utan att bli helt slut i armen, Det vore Härligt!
Men det värsta med det hela är nog att jag blir sämre och sämre och inte för varje år utan jag blir sakta men säkert sämre för varje halvår och ibland för varje månad. Det är alltid en massa olika symtom som dyker upp.
Och det enda jag kan göra är att titta på då min kropp blir sämre och sämre.
Jag har en massa drömmar och en massa saker jag vill göra innan jag blir så dålig så att jag inte kan.
Min högsta önskan nu är att skaffa barn och åka ut och resa men då var ju dte där med pengar. Jag HAR inga pengar för att kunna förverkliga mina drömmar innnan jag blir för sjuk.Ingen kan veta hur fort det går! Jag kanske står på benen i 20år till eller kanske i 10år till eller kanske i 5år till eller kanske bara 2år till?
Det enda jag kan hoppas på är att min Sambo får jobb så vi kan förverkliga mina drömmar och våra drömmar om barn hus och resor.
Tack det var allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback