Första dagen på resten av mitt liv!

2011-04-26 13:22:16 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(2) «


Vart på ett första besök hos en psykolog idag! Varför har jag inte gått till en sån tidigare?
Jag hade rätt iallafall, jag är en fången i min egen kropp och min hjärna skadar och bryter ner mig psykiskt!
Jag kommer få hjälp! Jag har fått tillbaka hoppet och nån vacker dag kommer jag få tillbaka mig själv och min sjuka hjärna kommer kunna tänka possetiva tankar igen bara jag får lite hjälp!
Han ska ringa upp på onsdag nästa vecka och då får vi se vad jag får för behandling.
En tung klump har lämnat min mage, även om jag inte MÅR bättre så vet jag att jag kommer få hjälp och allt är inte kört!
JAG KOMMER LYCKAS! låt mig bara få lite tid och proffesionell hjälp...

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men vad roligt att höra!:)

2011-04-26 @ 15:05:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 12:15:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback