Detta plugg och denna migrän...

2011-04-13 12:19:43 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Eller enligt läkarna kan jag inte kalla det migrän men det är spänningshuvudvärk från min nacke som är späng 24/7 och så fort jag sovit dåligt, burit tungt, rört på mig för mkt, rört på mig för lite, legat konsigt, suttit för mkt,stressat, haft dragit/kallt om nacken eller är förkyld så får jag en fruktansvärd huvudvärk!
och nu har jag haft det på eftermiddagarna hela veckan... Antar att det är plugget som stör, att jag känner mig stressad och sitter för mkt på dagarna. Så allt går som en ond cirkel! Men idag MÅSTE jag plugga annars funkar det inte! Det blir för mkt att gör helt enkelt och då blir den onda cirkeln ännu mer ond! Så det är bara att bita ihop! Lär ju bli liggande halva dagen imorgon men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback