Dagen D

2011-04-20 14:25:37 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(2) «


Idag insåg jag vad hon sa "du måste hjälpa dig själv innan du kan hjälpa andra"
Jag klarar inte av det här! Jag orkar inte psykiskt!
Jag fick remissen till smärtmottagningen idag och grät av lättnad men det är 1 månad till tiden och allt känns sååå tungt! Jag vill så mkt men orkar ingenting!
Jag är fånge i min egen kropp och jag vet inte hur man gör!
Ena sekunden känner jag mig lat och värdelös men jag är ju för FAAN sjuk! Det är inte mitt fel, men det är mitt ansvar att fixa till allt igen!
Dagen D och jag har bestämt mig för att gå till botten med allt nu!
Jag kommer träffa läkare och psykologer och en annat massa folk nu men jag behöver hjälp att komma upp till ytan.
Min kropp orkar inte kämpa längre! Jag är inte lat eller hopplös jag är ju sjuk!
Så nu ger jag hela min kropp till svenska sjukvården och hoppas att  jag får hjälp denna gång....
Fick diagnosen EDS feb 2010 och nu försöker jag kämpa för ett normal liv!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch, låter inget vidre, hoppas du får den hjälp du behöver!!



Fin header!!!

2011-04-20 @ 15:41:24
URL: http://sofiekristensson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Känner du dig lat ibland för att du inte gör saker pga. värk och så eller? :( Gör inte det!! Det är en sjukdom och allt annat än ditt fel.

2011-04-20 @ 15:42:10
URL: http://matiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback