Lördag

2010-05-08 12:19:01 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Nu är jag hemma i min egen lägenhet och har precis duschat... Jobbigare än vad jag trott och idag har jag skitont och är mer svullen än igår... :( Det kliar i halsen och jag kan inget göra, det gör skitont att hosta och svälja så tror jag ska sova några dagar... Är redan less på det här och det lär ju vara jobbigt i minst 10 dagar till.
Tycker synd om jimmy som kommer måsta stå ut mied mig :P Men det var skönt att tvätta av håret som varit äckligt sen i torsdags... har ingen matlust så har köpt fulkornsvälling så jag får i mig nånting iallafall;)

Solen skiner idag :) Satt ute en stund hemma hos mamma och pappa! Åhh sommar sommar

Ne nu ska jag krypa ner i sängen och försöka att slappna av lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback