Överkörd!

2010-08-17 21:10:38 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Vart hos min naprapat på ryggklinken idag och känner mig helt överkörd....
Han ville testa något nytt eftersom jag vill se bättre resultat och kan gråta mig tills sömn över hur less jag är på denna ständiga smärta som ibland tar över mitt psyke!!!!

Han masserade och knäckte till alla kotor på rätt plats som vanligt men de nya var att använda nålar för att yttligare stimulera de mest onda punkterna.
Känns som om jag har världens blåmärken runt hela nacken och ut mot axlarna...
Jag vart förvarnad om att det kunde känns som om en bakishuvudvärk och att smärtan kunde bli värre under kvällen... Inte många som betalar för att känna så?

Men hoppas på en förbättring och han sa att nålar har även hjält de "hopplösa" fallen så han har lovat en förbättring efter 3-8 gånger :) Ska din den 3/9 igen så peppar peppar!! Snälla hoppas dettta hjälper nu !

Älsklingen och grabbarna har fart iväg för att spela frisbeegolf... Men jag stannar hellre här med en kopp te, tvn och en varm filt :)

På torsdag åker vi äntligen hem :D <3



Kommentarer
Postat av: frida

ååh te + film = awesomeness! Fast discolf är ball de me.. finns det i ö-vik tro? :)

2010-08-18 @ 19:58:50
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback