Fredag:)

2010-08-06 18:14:40 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Blä blä blä varför kan man inte fixa en ny nacke? Man kan ju liksom fixa ett nytt ben om man har problem med de eller byta en höft och man har svårt att gå men nacken går ju inte att byta ut:S 

Så nu måste jag leva med det och göra det bästa av saken! Ska boka en tid hos läkaren i Övik i hopp om att dom är bättre där än i sollefteå... Kanske spruta in botox i muskeln så den gör mindre ont? Låter som en bra idé men HALLÅ skicka mig till nån som kan gör det då? Men bor man inte typ i stockholm eller uppsala händer det ju inget, Man måste ju vara halvdöd för att få hjälp känns det som.... 

Jag har kämpat med att få hjälp i 1.5år nu och det ända jag har fått är en diagnos.....


 

Kommentarer
Postat av: sabina

SV; förstår jag :) jag har istortsett aldrig gillat katter, men så har det helt ändrat sig och nu väntar jag på två kisseongar som ska bo hos oss :P

2010-08-07 @ 11:09:11
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback