En rolig lista

2011-11-16 12:39:28 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Nämn något som gjorde dig glad igår:

Samtalet med Älskling fast det var ju efter 00.00 men men

Vad gjorde du kl 08 imorse:

Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan:

Hade precis klivit upp

Det sista du sa högt:

Är du busig-till lille Torvald

Det senaste någon sa till dig:

Godnatt älskar dig sov gott- Från älskling 00.50

Vad har du druckit idag:

Inget än

Vad var det senaste du åt:

En mandarin och varm choklad igårkväll

Vad var det senaste du köpte:

Kattmat

Vad är det för färg på din ytterdörr:

Brun

Vad är det för väder hos dig nu:

Klart och blåsigt

Godaste glassmaken:

Svår fråga... Äkta vanilj med chokladkross kanske

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Kanske inte kärlek men intresse vid första ögonkastet

Sover du tungt:

Ja så fort jag somnat så är det riktigt tungt!

Drömmer du mardrömmar:

Jag drömmer JÄMT och kommer alltid ihåg drömmar. Och ibland är dom bra och ibland dåliga

Trivs du med ditt jobb:

Ja förutom att det är för lite

Favoritklädsel:

Tajta Mjukisbyxor och nån snygg överdel eller leggings och kjol med snygg överdel

Favoritlåt just nu:

Lalehs låtar från Så mkt bättre

Vad ser du om du tittar till höger:

Hallen där katterna busar

Vad gör dig glad just nu:

Att jag vaknat på rätt sida och känner mig glad

Vad ska du göra härnäst:

Gå ner med tvätten i tvättstugan och sen äta frukost och duscha

Höger eller vänsterhänt:

Höger

Humör just nu:

Glad men ont som vanligt och hoppas att det inte tar överhand

Favoritgodis:

Choklad och skumgodisar

Kläder just nu:

Pyjamas

Sommarplaner:

Jadu utomlands på försommaren eller köpa en ny bil. Husvangsemester? Jobba och njuta av sommaren

Hur många kuddar sover du med:

1

Spelar du något instrument:

Nix pix

Morgon eller nattmänniska:

Dagmänniska kanske Är som tröttast vid 19tiden

Vad är viktigast för dig:

Mitt liv med min älskade fästman och våra två småpojkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback