Januari=skitmånad

2014-01-15 12:44:23 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Ekonomin är = 0 och det är mkt jobb och lite nöje!
Som tur var fick vi linas matkasse i julklapp så vi slipper äta billig skitmat hela månaden haha
Men nu är ALLA räkningar betalda och bilen har fått en ny fläkt så nu är det bara att stå ut tills vi får lön igen.
Är ju bara denna månad som det har kört ihop sig rejält!
Snart ska jag dra iväg till sjukgymnasten för en helkroppsbedömning och snack om vad vi ska göra med min ländrygg.
Antar att det är flera kotor som hamnat på sniskan och jag fått inflammation i musklerna runt omkring eftersom det blir en sån påfrestning. Så måste nog boka en tid hos en naprapat tillslut endå... Det kostar 500:- så har skjutit upp det flera månader nu :S
Hoppas min sjukgymnast kan göra underverk! Har inte träffat henne sen tidigt i graviditeten så det ska bli trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback