Fredag 3:e Januari

2014-01-03 21:35:00 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Ledig dag idag :)
Dagen började med ett besök på vårdcentralen för att ta en odling på mina "munsår" eller munvinkelragader och angular cheilitis som det så fint heter.
Har haft besvär va 2,5år och får ingen ordning på dom :/
Har fått testa en behandling mot svamp i 2veckor men det hjälpte ingenting. Så nu ska jag testa en kortisonbehandling tills jag får svar på på odlingen.
Håller tummarna på att jag slipper ha såhär hela livet.....
Har jag otur är detta en till sak som hör med EDS:en att göra och att det inte går att bota...
Tänker inte lägga upp nån bild men googla så ser ni vad jag pratar om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback