Torsdag :)

2014-02-06 12:27:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Hanna har börjat sova bättre både på dagarna och nätterna.
Hon vaknar fortfarande ca 4ggr/natt men nu räcker det oftast att bara ge nappen. Och på dagarna har hon börjat sova längre stunder 2ggr och en powernap mitt på dagen.
Nu har hon sovit i soffan i 1½ tim och visar inga tecken på att vakna så jag har hunnit duscha, plocka undan i köket och sminkat+fixat håret i lugn och ro:)
Kl 15 ska vi till BVC för vägning och mätning och sen kommer Pappa Jimmy hem ikväll:)
Men snart måste jag väcka damen då vi får snart besök och hon ligger fortfarande i pyjamas!
Märker att det är man inte alls van, tidigare sov hon bara ca 30-40min.
Min lilla gladskit som nu är 8månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback