Tur i oturen...

2013-10-21 21:53:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Nu måste jag börja med mediciner igen och först ut är magmedicinen som är i princip ofarlig men som jag slutade med under graviditet ändå då magen precis som resten av kroppen mådde bra :)
Nackdelen med medicinen är att man första dagarna pruppar pruppar som luktar ruttet lik ungefär...
Så är väl tur att Jimmy inte är hemma nu första dagarna! Jag har ju IBS som är en tarmsjukdom som är mindre rolig... Så nu MÅSTE jag komma ihåg att ta medicinen varje dag för att vardagen ska gå ihop:)Annars kan jag få kramper osv så har flera ggr fått sjukanmäla mig från jobb osv vilket är mindre roligt så man behöver varje krona!
Rolig information såhär på måndagskvällen men sitter säkert nån läsare därute som också har IBS och känner igen sig? :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!
Har du ngn mejladress?
Tack på förhand.
Mvh
Josefine Elfström

Svar: Hej :) [email protected]
Klara

2013-10-22 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback