SLut...

2013-10-06 16:15:00 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Det pirrar i ansiktet och snurrar i huvudet när jag rör det, ser suddigt på vänster öga och det pirrar i benen när jag går, jag är trött och tårarna är inte långt borta ...
Kanske dags att lyssna på kroppen och vila?
Ska egentligen jobba 15.30-21.30 på tisdag men får se hur det känns imorron :/
En vanlig person hade väl åkt in på akuten eller iallafall ringt 1177 men känner att dom ändå inte kommer göra nått vettigt och jag vet ju att jag blir såhär om jag inte vilar tillräckligt och har fullt upp hela dagarna :/ Det är musklerna/mjukdelar som blir överansträngda och svullna så nerver kommer i kläm. Skitsjukdom!
Jimmy fixar tvättstugan och middag nu iallafall sen har han lovat massage så hoppas det blir bättre!
Jimmy jobbar 4.30-14.30 imorn och jag och Hanna ska slappa hela dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback