Rusk Tisdag!

2013-10-22 16:08:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Riktigt höstruskväder ute idag med blåst grå himmel blött och kallt! Men tycker ändå det är mysigt för när man varit ute på en promenad är det så skönt att komma in igen och ta en kopp te och krypa upp i soffan:)
Idag har vi en lugn dag! Iallafall för Hannas del för hon är riktigt förkyld stackaren... Ingen feber tack och lov med snorig och slemmig och hostig:(
Vi tog sovmorgon till 11.30 idag och sen dess har jag städat lite här hemma och sen tog vi en kort promenad så Hanna kunde somna i vagnen och nu tar vi det lungt innan Morfarn kommer på besök:) Trodde Hanna skulle sova 20min till iallafall men hör henne jollra i vagnen nu...
Jaja hon fick väl 15min sömn totalt!
Denhär fina snutten fick Hanna på posten idag från sin gammelfarmor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback