Paus!

2013-10-12 19:20:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Vart en paus från bloggen medans vi var hos mina föräldrar. Men nu är vi hemma igen!
Pausen beror mest på att jag inte haft möjlighet till att visa några bilder och ett inlägg utan bilder är lite halvtråkigt!
Och nu vet jag faktiskt inte vart kameran är så får bli till att visa upp bilder imorgon istället :)
Här är tvä bilder från facebook iallafall.
Pappa och Jimmy har varit ute sålänge det varit ljus på dagarna, som vanligt när vi är där så ser man inte så mkt utan Jimmy utan han är ute och fixar och donar som en lite hustomte! 
Och sen en bild på Hanna i en timrå-tröja som hennes Morfar promt skulle köpa och ha på henne! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback