Förbaskade tumme....

2013-10-01 18:50:00 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Sen i söndags har jag haft sjukt ont i mitten tumleden...
Gjorde nått (minn inte ens nu vad det var) och det knäckte till i tummen precis som om den gick ur led och sen den har det liksom huggit till i leden vid vissa rörelser :/ Är så vanligt att jag får ont i lederna och att dom halft hoppar ur led ibland så man tänker inte så mkt på det men jag har aldrig fått ont såhär efteråt.
Skitjobbigt när man har Hanna att ta hand om så det är tur i oturen att Jimmy är arbetslös!
Idag köpte jag sporttejp på apoteket och jag har nu tejpad tummen så den ska få stöd och skydd mot att kunna böja tummen för mkt.
Jag har ju överrörlig både tumme och handled och det är alltid glapp i lederna där...
Får se hur det känns imorgon, har en tid hos arbetsterapeut på fredag så om det inte blir bättre så får jag gå dit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback