Trött tjej...

2013-05-30 22:43:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Dumma förkylning... Tror jag börjar få lite feber också :S
Vill inte ens att bebisen ska komma om jag ska vara såhär hängig...
Så blir gärna lite friskare först!
Ska krypa ner i sängen nu och kolla på One Tree Hill och sen sova tills jag känner att jag vill vakna!
Så himla tacksam för att jag fortfarande får sova gott om nätterna och snittar med 9 Tim/natt, visserligen behövs ju 2-3 toabesök men jag somnar snabbt om igen :)
Ny dag och nya tag imorgon helt enkelt!
Graviditeten är fortfarande smidig och smärtfri och jag går bara och väntar på att det ska bli tungt och jobbigt!
Så kan gå några dagar till utan att ta skada men det är ju det att man längtar efter bebisen så fruktansvärt mkt och jag vill så gärna att bebis kommer innan Jimmy börjar jobba 100% så man får lite avlastning hemma första veckan iallafall!
Såhär ser iallafall våra fina tomatplanter ut, dom står inte optimalt till eftersom dom renoverar balkongen så dom får inte den där härliga solen mitt på dagen tyvär:/ Men dom tar sig bra och snart börjar dom blomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback