Tisdag!

2013-05-14 10:50:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Vi är som sagt hos mina föräldrar och stannar tills imorgon. Jimmy och pappa höll på med traktorn hela gårkvällen och jag mamma och lillsyrran höll på att sy bebissängkläder och pysslade :)
Så skönt att komma hemifrån och sysselsätta sig med roliga saker och ha folk runt omkring än.
Men det har skett något tråkigt också:(
Våran älskade Kurt har smitit ut och gett sig av på äventyr...
Han har varit ute sen 11tiden igårkväll och vi har inte ens sett till han:(
Hoppas verkligen han kommer tillbaka oskadd! Visserligen är han stor och stark har långa klor och har varit utekatt på sommrarna förut men endå...
Nu ska jag iallafall ta en dusch så dagen kan börja :)
Ska sy mer sängkläder och pyssla såklart! Jimmy är redan ute vid traktorn och lär stanna där tills det mörknar! Tokiga karl!

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch, inte kul när katterna smiter! Vet hur det känns... min katt har skrämt mig ett antal gånger också. Hoppas lille Kurt kommer hem igen!

Svar: efter 14timmar kom han tillbaka smutsig och hungrig och sen dess har han sovit :P Blir ju värre när han varit helt innekatt i snart 2år nu.. Men nu är han nog nöjd för ett tag :P
Klara

2013-05-14 @ 12:38:13
URL: http://mittscrappande.blogspot.se
Postat av: Sussi

Åh så skönt att han kom tillbaka! Jag har innekatter men skulle bli helt förtvivlad av oro om någon rymde.. Sigge går i koppel men tror inte han skulle klara sig så bra när han aldrig varit utekatt...

Svar: Ne fy inte roligt :/ Han har vart utekatt sina första 2sommrar maj-aug men nu har han varit helt innekatt i 2 år :)
Klara

2013-05-14 @ 19:33:18
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback