Soliga Lördag:)

2013-05-25 13:23:28 Graviditeten
» Kommentarer(1) «


Barnafödandet verkar ha tagit en paus i det fina vädret:/
Tack och lov är min kropp expert på att sova så jag har sovit 9tim inatt också:) Men så fort jag vaknade fick jag två onda värkar men sen dess har det varit hyffsat lungt....
Några sammandragningar men dendär smärtan från igår är liksom långt borta.
Vi vill ju att bebis kommer ut nu!! Och inte hålla på att luras och vara trög i starten!
Jag är iallafall öppen ca 1,5cm och tappen superkort och allt annat supermjuk så hoppet om att bebis kommer innan söndagens slut finns fortfarande kvar:)
Blir dåligt med bilder då vi är hos mina föräldrar tyvär....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var öppen 1, 5 cm väldigt länge, det var inte förän vattenhinnan blev buktad som det hände nått :) hade inte den varit buktad hade det nog tagit änu längre tid för när vattnet gick var jag bara öppen 3 cm, så det var tack vare att den var buktad som allt satte igång för mig :)

2013-05-25 @ 23:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback