Vattnet

2013-03-28 19:12:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Vi behöver inte längre koka vattnet men det är brunt så känner mig inte så sugen...
Jimmy skulle ta ett bad och då ser vi att dte blir alldeles brunt :O Hur kan dom säga att det är okej att drick då?
Så vi fortsätter att koka vattnet 1 dygn till, vi ska ju liks bort imorn så det gör inte oss så mkt.
Värre är det för dom som är helt utan vatten! Fy för att inte kunna duscha på flera dagar!
Jag är en såns om måste duscha varje dag för annars blir jag på dåligt humör!
Nu ska jag kolla om jag hittar nå gott kvällsfika för nu kurrar magarna här hemma :)
Mest av allt skulle jag vilja ha en pizza men får nöjja mig med nått vi har hemma!

Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Gulliga du! Tack!! :D Jag går oftast bara runt i basicmammatröja och tights, hihi, men med kappan och sjalen över ser det ju såklart lite mer piffigt ut :D

Kramar

Svar: Ja är ju inte mkt som behövs igentligen:)
Klara

2013-03-28 @ 19:29:50
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback