Torsdagkväll!

2013-03-21 20:50:00 Graviditeten
» Kommentarer(2) «


Imorgon kl 08.00 ska jag vara hos BM för glukosbelastningen...
Är nervös och ser inte frammemot att sitta där vrålhungrig/törstig och måste dricka nå äckligt sockervatten :S Förhoppningsvis är vätskan kall och smaksatt! Men direkt efter ska jag få lyssna på bebisens hjärta och mäta magen så får tänka på det under tiden:) Ska ta med mig en bok att läsamedans jag sitter där.
Ska faktiskt ta taxi till BM imorgon! Jimmy har ju bilen och jag hade inte tänkt på det eller kollat upp busstiderna där vi bor nu. Men det gick ingen buss till vårdcentralen så tidigt på morgon iallafall och jag vägrar att gå utan mat och vätska i kroppen och sen får jag ju sammandragningar av att bara gå till bilen så en taxi fick det bli :)
Tur det är sån kort bit så jag slipper bli ruinerad!

Kommentarer
Postat av: Nina B

Har hört flera som sagt det är som att dricka rumsvarm, avslagen coca-cola. Himla glad att jag slipper det.. Lycka till idag!

Svar: Var inte så farligt faktikst! :P
Klara

2013-03-22 @ 07:39:46
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilken tur :) Kanske bäst att förvänta sig det värsta så är det inte så hemskt i slutänden.

Svar: Ja verkligen :)
Klara

2013-03-22 @ 10:52:07
URL: http://niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback