Tack för mig Söndag!

2013-03-24 20:15:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Roligt med besök idag och extra roligt då vi fick lite inflyttningspresenter och vagnen+sängen såklart :)
Imorgon ska jag jobba 7-15 och det var sjukt längesen jag jobbade sist så vi får se hur det går helt enkelt...
Känns som om magen kommer vara i vägen mkt då den var de redan då jag jobbade sist för ca 4veckor sen!
Men men jag får kämpa mig igenom dagen och känna efter om jag ska ta på mig nå fler pass eller inte.
Är ju faktiskt bara 10 veckor kvar tills bebis är beräknad så kan inte kräva av mig själv att jag ska jobba så mkt längre även fast ekonomin kräver det! Får ju gå på mammaledighet om 17 dagar om jag vill så får nog börja ta ut dagarna innan bebis kommit för att ekonomin ska gå runt men vi får se helt enkelt :) 
Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på yukon men och sen sova.
Klockan ringer om 7tim och 40min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback