Slut för idag

2013-03-09 22:10:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Filmen var riktigt bra men lite enformig ibland! Det var riktigt häftigt med 3D och det var kul och mysigt att kolla på BIO tillsammans :) Var typ 100år sen sist! Iallafall minst 8mån sen...
När vi kom hem kolade vi på melodifestival-finalen och jag tyckte faktiskt rätt låt vann och det var så underbart att se hans glädje när han insett att det var han som hade vunnit:)
Nu ska vi lägga oss i sängen och lyssna på ljudbok tills vi somnar och imorgon ska vi sova tills vi vaknar!
Jimmy har ju klivit upp kl 04 varje morgon sen i måndags (förutom tis) så han ska få sova nästan sålänge han vill.
Han ska upp 04.00 på måndag igen så han får passa på imorgon och jag har lovat att inte väcka han innan 12:)
Måste bara visa dessa underbara byxor som jag köpte idag för 50:-
 

Kommentarer
Postat av: Jen - mamma till Ewelina och gravid

Ja visst, det växer som ogräs, Men funderar på att klippa allt. Tycker så synd om henne när jag måste borsta det hela tiden :(

Svar: Jo det är klart! Men tycker hon inte att det är värt det? :)Du får väl klippa en decimeter så är det ju endå långt:)
Klara

2013-03-09 @ 22:23:44
URL: http://jennicka.blogg.se
Postat av: Jen - mamma till Ewelina och gravid

Nä de tror jag inte hon gör, hon är alldelse för lite för att tänka sä ännu, vara 4 ju ^^ det är mest jag som låtit det växa för ja älskar färgen :)) Hon har aldrig varit en tjej som ska vara prinsessa, ha långt hår osv. :)

Svar: Okej :P Ja då är det bara att klippa:P
Klara

2013-03-10 @ 12:17:01
URL: http://jennicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback