Skatten!

2013-03-20 17:11:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Visste att jag skulle få tillbaka massor från skatten då jag fick det förra året och har jobbat ungefär samma detta år:) Men iår blir jag extra glad eftersom både jag och Jimmy fortfarande går utan jobb och jag kommer vara mammaledig hela sommaren då jag i vanliga fall brukar jobba som mest!
Och pengarna kommer nån vecka efter bebis kommit till världen:D Kan inte bli bättre helt enkelt:)
Så nu kan vi andas ut lite iallafall, för 2013 är räddad från att leva på bröd och vatten!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur kollade du skatten? :)

Svar: Man loggar in via bankID på skatteverkets hemsida :)
Klara

2013-03-20 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback