Ny människa!

2013-03-06 18:32:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Tänk vad mkt bättre man mår efter att ha fått ta ett bad och fått tvätta kläder!
Jag ÄLSKAR doften av nytvättade kläder och tycker också om att tvätta:)
Känns på nått vis som om hemmet blir mindre skititgt om tvättkorgarna står tomma.
Och sen när vi har tvätstuga brukar vi nästan alltid passa på att städa lgh medans man väntar på att maskinerna blir färdiga! Dock inte idag då det inte går att städa mer än att typ lägga till kuddarna i soffan och bädda sängen...
Nu är köket färdigtapetserat iallafall:D Vart så sjukt bra! Måste tyvär vänta på golvet tills den 18:e eftersom golvgubben ville lägga ALLA mattor samtidigt och sovrummet är det inte ens börjat med....
Men den 15:e ska hall+kök+sovrum+(kanske v-rum) vara klart och då kan mattgubben komma på mån den 18:e, vi ska ju inte få nått nytt golv i v-rum så det är ingen panik om det inte är klart den 15:e :)
Får se om jag får hem kameran imorn eller på fre! Bilder kommer upp så fort jag fått den iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback