Lilla Bebis

2013-03-18 19:03:00 Graviditeten
» Kommentarer(1) «


Jag har ju vart lite smått rädd att föda förtidigt pga min sjukdom! Nu känner jag mig lugn eftersom det gått så pass långt.
Jag sa enda från början att huvudsaken bebis håller sig inne i 30 fulla veckor och det är endast 2 veckor dit:)
Undra när bebis vill komma ut? Så fort jag gör nått nu får jag sammandragningar iallafall... Men det är ju vanligt och betyder ju inget igentligen men jag har klarat mig tills nu är ska vara glad men känns lite läskigt :)
Jag hoppas våran bebis vill komma ut nån gång v.34-37 !
Mina syskon är födda för tidigt så får se om våran också vill komma ut innan.
Storsyrran kom ut v.37
Jag kom ut v.36+4
Lillsyrran kom ut 32+5
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas lill* bebisen vill stanna en stund till i alla fall =) <3

Svar: Ja hoppas jag med men vi får se :)
Klara

2013-03-19 @ 07:44:27
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback