Kväller!

2013-03-26 21:44:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Idag blev det falukorv i ugn och hemmagjort potatismos till middag :)
Riktig husmanskost är underskattat!
Har varit en väldigt lugn dag och kväll och jag tog en timmes sömn vid 16 tiden:) Börjar få så sjukt ont i ryggen... Spelar liksom ingen roll om jag ligger, står eller sitter så gör det ont på vänster sida av ryggen men har haft på TENS:maskinne en stund ikväll iallafall så känns väl lite lite bättre. Nu ska vi mumsa på kvällsfika och sen blir det väl sängen så småningom:) Imorgon har vi inget planerat så då blir det sovmorgon:D
Fick nyss veta att vi måste koka vattnet för att det har varit en vattenläcka som dom inte åtgärdat än... Jag som var SJUKT törstig och törs inte chansa nu när man är gravid heller! Bara därför blir man ännu törstigare såklart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback