Godnatt Torsdag!

2013-03-14 22:24:29 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Målaren kommer vid 08 imorgon och gör klart det sista och sen kan vi ÄNTLIGEN göra klart i 1 rum iallafall :) Eftersom inte golvet ska bytas i Vardagsrummet! Eller i vi och vi Jimmy hoppade av i Nyadal för att köra skoter och umgås med kompisar så jag är ensam hemma... Vet inte när rummet blir klart imorgon för jag kan ju inte sitta vid datorn medans hon tapetserar så blir väl efter lunch kanske. Nu ska jag slänga mig i sängen och njuta av att få sova i sin egna säng igen!

Kommentarer
Postat av: Uzbekistan travel guide

Great article, lots of intersting things to digest. Very informative

2013-03-15 @ 05:24:08
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback